پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:10 - 1399/02/14

مالک اصلی شستا، کارگران و بازنشستگان هستند/ امنیت شغلی، معیشت و مزد دغدغه‌ کارگران است

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان مازندران گفت: مالک اصلی "شستا" صندوق تامین اجتماعی است و دولت حق ندارد برای این هلدینگ بزرگ اقتصادی تصمیم گیری کند.
به گزارش کارگر آنلاین، میرعلی شیرافکن، رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان مازندران گفت: سالهاست که هفته کارگر به جای برگزاری جشن، برای کارگران مرثیه سرایی می‌کنیم و کارگران در پیچ وخم مشکلات گرفتار شده اند.
 
وی ضمن اعتراض به تعیین مزد سال 99 کارگران گفت: شورای عالی کار متاسفانه به وظایف خود عمل نکرد و کارگران باز هم باید گرفتار تصمیم گیری‌های غیرکارشناسانه و ناعادلانه دولت و سیاست‌های غیر منطقی باشند.
 
این فعال کارگری گفت: کدام مسئول محترم می‌تواند با ماهی یک میلیون و 800 هزار تومان از عهده هزینه های سنگین در این کشور برآید.
 
وی کارگران را ضعیف‌ترین قشرجامعه توصیف کرد و گفت: امنیت شغلی، معیشت و مزد اهم دغدغه‌های کارگران هستند و از دولت و مجلس یازدهم توقع داریم کارگران را به آینده امیدوارکنند.
 
شیرافکن با تشکر از پیگیری مجدانه مسائل کارگری از سوی منتخبان مردم ساری و میاندورود گفت: امیدواریم منتخبان مردم به آنچه وعده داده‌اند، در صحن‌مجلس عملیاتی‌کنند و همانند برخی نمایندگان، مردم را فراموش نکنند. منبع/ایلنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین